Doporuceni

Kdy můžete začít dávat dítěti polévku s masovým vývarem?

Vařím v druhém vývaru, na talíři maso rozpůlím na vlákna a kousky zeleniny trochu rozmačkám vidličkou, aby byly menší.

Autor: Annette Belovelsky (04.12.2014. 21. 35 v XNUMX:XNUMX)

Zoyo, četla jsem, že děti v prvním roce života nepotřebují do jídla přidávat sůl. Dětská játra dokážou zpracovat 1g soli denně, která je obsažena v potravinách, které konzumuje. Lízo, když jsem to poprvé vařila v druhém hovězím vývaru, přidala jsem brambory a mrkev. Potom jsem tuto zeleninu rozmixoval. Jedná se o pyré polévku. A na druhý chod jsem dala právě tuhle zeleninu z polévky. Teď vařím různé polévky. A ryby (treska, treska). Rybu koupím ve velkých briketách, nakrájím na kousky a vařím v malém kastrolu se zeleninou. Dlouho jsem vše rozmačkal vidličkou. Danka ráda žvýká kousky.

autor: Zoska (04.12.2014. 21. 47 v XNUMX:XNUMX)

V 11 měsících jsem již začal pravidelně přidávat sůl do jídla. Jedl to samé, slané i nesolené, bylo mu to jedno.

Autor: Dianochka (04.12.2014. 21. 38 v XNUMX:XNUMX)

Jo, Zoyo, a děkuji ode mě, vařila jsem cuketu, mrkev, cibuli, brambory ve vodě a v mixéru s vývarem, to jsme nedělali .

autor: Zoska (04.12.2014. 22. 30 v XNUMX:XNUMX)

Diane, zapomněla jsem upřesnit, maso jsem jen rozmixovala, zbytek jsem jen rozmačkala vidličkou, občas je dělám, jen už je samozřejmě nešťouchám a přidávám cibuli, rajčata a další zeleninu. Také jsem vždy přidávala a přidávám do jídla sušený kopr, dodá mu vůni a barvu a dítě lépe prdí.
Obecně někdy rád vařím pro svého syna, napíšu pár receptů do menu pro děti.

Autor: Annette Belovelsky (04.12.2014. 22. 39 v XNUMX:XNUMX)

Maso také rozmačkám vidličkou a hovězí jednoduše rozdělím na vlákna. Vařím i s masovými kuličkami, taky mi chutná. Dneska jsem dělala řízky v páře, nejedl je. Nejzajímavější je, že vůbec nemá rád zeleninu, když vaříš v multivarku, dusíš, ale zeleninu jí dobře z polévky dělat kastrol, zvykám ho na tvaroh. Ale jí se lžičkou. Tvaroh a kefír ještě nemáme. Jo, můj syn taky rád vaří. Ale když nejí, tak se hodně zlobím, že dnes nejedl nic, co jsem uvařila. Táta mě živil, neměl jsem nervy.

autor: YOZhkin Kot (05.12.2014. 01. 09 v XNUMX:XNUMX)

Holky, nezdá se vám, že dítě nepotřebuje ani druhý vývar? ale to je jen uvažování nahlas.
Vlastně jsem se přišel zeptat na kaši.
Nedávno jsem koupil celou řadu Fleur Alpine ve slevě a ukázalo se, že ta kukuřičná obsahuje prebiotika.
Psáno od 5 měsíce sedím, stíhám, mám jí to dát nebo si mám vzít ještě jednu a pak ji.
(Jsem připraven foukat do vody kvůli strachu z alergií)

autor: Zoska (05.12.2014. 01. 08 v XNUMX:XNUMX)
Co je to s ním?
Autor: Annette Belovelsky (05.12.2014. 01. 15 v XNUMX:XNUMX)

Lindo, proč ne, když není alergie? Je to výživné. Můj jí jen masový vývar, jen jsem uvařila zeleninovou polévku, ale on ji nesnědl.

autor: Opak (05.12.2014. 09. 50 v XNUMX:XNUMX)

Masový vývar je nutný, obsahuje hodně živin. Ne moc, stačí 30 gramů. Ale neobtěžoval jsem se a jednoduše jsem celou polévku uvařil ve druhém vývaru a pak jsem ji rozdrtil mixérem nebo vidličkou.

No, první týden můj kluk taky nechápal, co mu dávají)) jestli žvýkat nebo polykat)))) pak si zvykl)

Přečtěte si více
Mléčné výrobky pro předčasně narozené děti a děti s nízkou porodní hmotností: které z nich je lepší vybrat

Autor: LOVE (05.12.2014. 10. 31 v XNUMX:XNUMX)

S vývarem nevidím žádný problém, ani ho neuvaříte z masa s kostí, ale jen z kousku dobrého filé. Ale i zde, stejně jako v článku s vejci, se každý rozhodne sám za sebe a všeho je dobré s mírou. Polévky na bázi vývaru jsme začali jíst teprve asi v 11 měsících před tím, můj syn nejedl jídlo na kousky a já jsem neviděla smysl dělat pyré. Někteří lidé se bez polévek obejdou úplně, nevidím na tom nic špatného, ​​ale já sama polévky miluji, tak jsem je udělala pro syna.
O kaši, proč se bojíte, že kukuřičná kaše je alergen? nebo jak je to s prebiotiky? V tomto věku se často objevují alergie, protože gastrointestinální trakt ještě není připraven na určité potraviny a prebiotika jsou navržena tak, aby pomáhala s trávením potravy. A kukuřičná kaše je také alergen, protože obsahuje lepek, ale četla jsem, že v baby krabičkových kaších je lepku mnohem méně než v kukuřičné krupici, takže jsou méně „strašidelné“.

autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 12. 43 v XNUMX:XNUMX)

Oksano, můžu dostat odkaz na obsah lepku v kukuřičné kaši? Z nějakého důvodu ho WHO a pediatři klasifikují jako bezlepkový výrobek.
WHO nedoporučuje vývary pro děti do 1,5-2 let.
Obecně platí, že veškerá nechutnost masa končí v masovém vývaru (i když je z filé). Zkuste alespoň jednoduše namočit kousek masa do vody. Co se stane s vodou? Přesněji, co v této vodě zůstane? Nevím, kde seženete maso, které je nyní tak čisté, že vývar lze bez obav dávat tak malým dětem, jejichž střeva ještě nejsou schopna, jako u dospělých, odolávat různým nebezpečím přijímané potravy.
Lino, ohledně kukuřice fleur alpin – to je přesně to, co jíme. Celá jejich řada na první krmení, abych tak řekl. Pohanka, rýže, kukuřice. Všechny jsou velmi jemné, moje dítě nemá žádnou reakci.

Autor: Annette Belovelsky (05.12.2014. 13. 29 v XNUMX:XNUMX)

No, záleží na tom, jaké maso. Vím, že vepřové maso se dětem nesmí. Ale hovězí je v pořádku. Moje tchyně mi dává dobré maso, vesnické maso. Sami to máme rádi, je to vynikající a kousky jsou vždy tak dobré a čerstvé.

Irina_no again__Pekareva napsal(a) dne 05.12.2014/12/43 v XNUMX:XNUMX:
Nevím, kde seženete maso, které je nyní tak čisté, že vývar lze bez obav dávat tak malým dětem, jejichž střeva ještě nejsou schopna, jako u dospělých, odolávat různým nebezpečím přijímané potravy.

Irino, čím budeš krmit toho ročního neposedu? Synovi teď nějak nedochází zelenina. Je to masožravec. Pokud přes den nejíte maso, pak byl den promarněný. Ryby jí, ale bez velkého nadšení A mimochodem o její užitečnosti. Nyní to lze bohužel říci o mnoha produktech
Měl jsem z doplňkového krmení stejné obavy jako vy. Všechno je podle norem, ano. Teď jsem situaci pustila, bude jíst, kolik chce. Je dobré, když vůbec jí! Proto máme na výběr z ryb, masa a zeleniny.

autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 13. 51 v XNUMX:XNUMX)

Ne, ne, já se masu vůbec nebráním, sama ho miluji a dala bych mu přednost například rybě/mořským plodům před něčím sladkým. Právě jsme začali mluvit o vývaru.
Maso plánuji začít dávat dítěti zhruba za měsíc, přičemž rozšíříme kaši a zeleninovou složku. Jen jsem se ještě nerozhodl, jaké maso dát a kde ho sehnat. Složení zavařovaných protlaků je zklamáním a jak najít čisté maso, ze kterého dítěti uvaříte sami, je také otázka. Situaci ale asi zachráním tím, že ji před vařením namočím. Masový vývar dávat neplánuji.

Přečtěte si více
Prevence plísně nehtů na nohou – jak předcházet infekci?

Autor: Annette Belovelsky (05.12.2014. 14. 20 v XNUMX:XNUMX)
Chystáte se uvařit zeleninovou polévku?
autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 15. 27 v XNUMX:XNUMX)

Může to být zeleninová polévka nebo kaše, do které můžete házet kousky zeleniny, i když ne ve formě pyré. Možná ne polévka, ale jen guláš. Je tam i zeleninová šťáva – zdá se mi, že takový hraniční stav mezi druhým chodem a polévkou bude stačit.

Autor: LOVE (05.12.2014. 13. 56 v XNUMX:XNUMX)

o vývaru: navrhovalo se nedávat první vývar, ale druhý, jak správně píšete, i když je maso prostě namočené ve vodě, zůstanou tam různé nechutnosti, ale když maso uvaříte a první vývar scedíte , tak tam většina ohavností zůstane, ve druhém nebude žádná, nebude jich tolik. O tom, jestli tam ještě je, se můžete dlouho dohadovat, no, je toho tolik, co můžete vidět jako ošklivého – zelenina je ošetřována pesticidy, kukuřice je jednou z nejčastěji geneticky modifikovaných plodin, kde je záruka, že není v cereáliích, na sklenicích od kojenecké výživy ne vždy píší spolehlivé informační informace – osobně jsem držel v ruce sklenice se stejnými etiketami, první neobsahovala kukuřičný škrob, ale druhá pozdější várka již ano, seženete zmatení a rozhodnou se, že mohou skrýt spoustu věcí atd. atd. A tady se každá maminka bude řídit jen svými úvahami, já dávala vývar od 11 měsíců a někdy dělala kaši s vývarem a někdy s vodou, prostě jsem se nemohla rozhodnout.
Četl jsem článek o kukuřici, nebyly tam žádné konkrétní údaje, možná o něčem důkladně lhali, samozřejmě jsem tuto problematiku nestudoval

Autor: LOVE (05.12.2014. 14. 15 v XNUMX:XNUMX)
A pokud v kukuřičné kaši není lepek, tak nevidím důvod se toho bát, pokud to není GMO)))
autor: Angelo4ek (05.12.2014. 01. 50 v XNUMX:XNUMX)
Yulia, Lindo, děkuji za příspěvky o vejcích!)))
Autor: Jullk (05.12.2014. 13. 28 v XNUMX:XNUMX)

O druhém vývaru. Když vařím pro syna zvlášť, používám i Druhý vývar. Ale teď. Začali mu dávat někdy docela dospělou polévku, na prvním vývaru, se solí a kořením. Rok se pro nás stal jakýmsi milníkem. Jestliže jsem předtím byl extrémně ostražitý na všechno, co jsem snědl, teď začal svačit jiné věci. Včera jsem se nasytil řízků k večeři. Smažený. S pohankou. Které jsme jedli. Nejdřív jedl u mě, pak u tety, u babičky a u dědy)))) přirozeně pak už kaši nejedl) samozřejmě jsem mu zkusila dát maso z půlky řízku a domácí mleté ​​maso – ale přesto jedl večeři jako všichni ostatní u stolu!
Začala jsem jíst kaši – tátovu, s běžným mlékem! Nároky – až chrapot a sterilita. Začal jíst sýr! Chléb! Teď se nemůžu odtrhnout od vinaigrette – miluje vařenou řepu.
Yesoi začal dávat malé porce, ale nyní jí stále více jídla pro dospělé. Když jsem uklízel, snědl jsem s tátou tvaroh se zakysanou smetanou)))

Přečtěte si více
Jak otevřít kliku vnitřních dveří: podrobné pokyny

Samozřejmě mu zatím nedám boršč s octem, nakládanou okurku nebo sladkosti, ale určitě se přesune ke společnému stolu a rád.

Autor: Jullk (05.12.2014. 13. 31 v XNUMX:XNUMX)

To neznamená, že podporuji to, co jsem napsal výše. Ale dokud nebudou problémy s bříškem, žádná alergie, zvyknu ho na společný stůl. Kromě toho jíme správně. A včerejší řízky jsou spíše výjimkou potvrzující pravidlo.

Autor: Iren_Siro (05.12.2014. 13. 37 v XNUMX:XNUMX)

Ach, Yulko, jak ti závidím chuť k jídlu))
Náš vůbec nejí na kousky:((((vyplivne to:( jídlo na kaši, sní všechno. Ale rozmačkaný vidličkou nebo na kousky. To je katastrofa :(

Autor: Annette Belovelsky (05.12.2014. 13. 42 v XNUMX:XNUMX)

Irino, přidávám na kousky trochu vývaru. Také nebude jíst maso, které je jen rozmačkané vidličkou. Ale s vývarem, s radostí. Proto je naším zachráncem polévka. Ten můj nejdřív taky dlouho plival (a občas ještě), ale v podstatě všechno žvýká. S předními zuby. Ukážu vám, jak by se to mělo dělat. Žvýkám s ním, opakuje

Autor: Iren_Siro (05.12.2014. 15. 28 v XNUMX:XNUMX)

V žádném případě jsem udělal to samé.
Všechno musím dát přes mixér, ale teď se snažím alespoň nechat nějaké hrudky, aby se chlap vůbec neuvolnil)

Autor: Jullk (05.12.2014. 16. 25 v XNUMX:XNUMX)
ne-ne) nezáviď) taky běhám po ránu za Andrey se lžící kaše))))
autor: Opak (05.12.2014. 13. 42 v XNUMX:XNUMX)

Co je špatného na řízcích?) Protože byly smažené? Synovi ji můžete upéct v troubě zvlášť, především z domácí sekané. Občas peču pro všechny, vyjdou jako řízky

Autor: Jullk (05.12.2014. 14. 18 v XNUMX:XNUMX)
jo – přesně pálivé))) ale masové kuličky mimochodem nejí)
autor: YOZhkin Kot (05.12.2014. 15. 05 v XNUMX:XNUMX)

Na téma vývar.
Děvčata, nikdo nikomu nevnucuje svůj názor a přirozeně se každá matka rozhoduje sama za sebe.
Ale musíte souhlasit s tím, že některé naše bludy se neprojeví hned a možná ani nepochopíme vztah příčiny a následku.
Když dítě sní něco s chutí, neznamená to, že je to pro něj užitečné Kdyby děti měly své, jedly by jen sladkosti.
Pokud se věda a pokrok posouvají kupředu, proč si problém neprostudovat komplexně, místo toho, abyste řekli: „Podívejte, oni nás živili“ atd.
Tady je o vývaru, kdo má zájem, může si to přečíst a vyvodit závěry.

Pro mě osobně i pro dospělé jsou přínosy vývaru diskutabilní, respektive vyváženost kladů a záporů tohoto produktu, to neznamená, že by rodina jedla polévky na vodě, ale určité kroky podnikám.

autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 15. 25 v XNUMX:XNUMX)
Lina, děkuji! Přečetl jsem si tento článek, ale nenašel jsem jej, abych sem dal odkaz.
autor: YOZhkin Kot (05.12.2014. 15. 32 v XNUMX:XNUMX)
Ir, zdá se, že ty a já jsme jediní, kdo jsme tak posedlí.
autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 15. 40 v XNUMX:XNUMX)

Ne, nejsou složité))) Jen se bojím vytváření předpokladů pro alergie jídlem. A existuje spousta dalších faktorů, které k tomu mohou přispět. Asi to souvisí s tím, že se moje dcera narodila trochu předčasně a byla hodně malá. S dokrmováním tedy nespěchám, velmi pečlivě studuji složení kojenecké stravy a tiše se raduji, že se mi po půlročním boji podařilo kojení udržet a po večerech zbývá jen 90 ml umělé výživy. Přál bych si, abych ho mohl krmit trochu déle))

Přečtěte si více
Co jsou akutní hemoroidy: jak rychle léčit a vyléčit onemocnění, metody doma

Autor: LOVE (05.12.2014. 15. 44 v XNUMX:XNUMX)

Je zvláštní to číst, odpověděl jsem si sám a četl odpovědi dívek, nevidím žádný rozpor mezi našimi odpověďmi a článkem. Nikdo nenavrhoval zavádět vývar před masem, byl navržen pouze druhý vývar těm, jejichž děti jedí vývarové polévky, jsou už asi rok staré nebo i starší; To, že bylo navrženo rozmačkat maso přidáním trochy vývaru, také podle mého názoru není v rozporu s článkem, mluví se o vstřebání čistého vývaru, ale zde bude jednotná konzistence pyré – a bude strávit úplně jinak a také navrhovali ředění vodou

autor: Irina_již__Pekareva (05.12.2014. 16. 12 v XNUMX:XNUMX)

Oksano, pro mě, stejně jako pro Linu, nevýhody vývarů převážily nad výhodami, takže bych to svému dítěti dávat nechtěla. Doporučení WHO ohledně vývaru jsem četl nejdříve za 1,5-2 roky, Jakov Jakovlev říká, že ne dříve než za 3 vůbec. Proto nevidím žádný smysl ani v prvním, ani ve druhém vývaru pro mé dítě. My se tady nehádáme. Prostě každá matka se rozhodne, čím je vhodné své dítě krmit. Anya se mě zeptala co, když ne polévku s masovým vývarem, odpověděl jsem, jak si to představuji teď. Vychází se pouze z aktuální dobré chuti dcery, nastaveného tempa zavádění příkrmů, podílu kojení atp. Pokud to bude náročné na krmení, tak to možná budu muset nějak obejít, to dopředu neplánuji.

Autor: LOVE (05.12.2014. 16. 33 v XNUMX:XNUMX)

Toto byla reakce na Linin příspěvek a netvrdím, že jsem posedlý, ale také jsem četl spoustu věcí a to, co jsem doporučil, není v rozporu s uvedeným článkem. Ukazuje se, že to odporuje WHO, ale odkaz na to nebyl uveden. A do roku jsem dítě taky krmila zdravou a plnohodnotnou stravou a to i jedl, byla cuketa a květák a brokolice, teď jsou mu dva a půl a jí těstoviny a domácí knedlíky a díky bohu že jí aspoň to. A i když jsem měla stejnou zkušenost s prvním synem, stejně půjdu s druhým synem stejnou cestou jako s prvním, nutně potřebuji ještě alespoň jednoho milovníka zeleniny.

Autor: LOVE (05.12.2014. 17. 49 v XNUMX:XNUMX)
A ano, nesnažím se vás odradit, pokud se rozhodnete vývarům ne, tak ne, věřím, že se bez nich obejdete.
Autor: Annette Belovelsky (05.12.2014. 17. 09 v XNUMX:XNUMX)

Irino, prostě teď uvažuješ z pozice, kdy dítě málo rozumí a nevybírá si, co bude jíst. Ten můj si právě teď začal vybírat. Dokonce se dívá na svůj talíř, aby viděl, co tam je. Když uvidí, že je tam jeho nemilovaný tvaroh, tak ho nesní a ani neotevře pusu, když děti sní všechno.

Autor: Nouveau (05.12.2014. 17. 03 v XNUMX:XNUMX)
Zajímalo by mě, kdo je autorem článku?
Autor: LOVE (05.12.2014. 17. 20 v XNUMX:XNUMX)
dětská lékařka Dina (neznám její patronymii) z Penzy s 15letou praxí
Autor: Nouveau (05.12.2014. 17. 40 v XNUMX:XNUMX)

OK, děkuji) při vší úctě k pediatričce Dině, i s 15letou praxí více věřím svému pediatrovi s více než 15letou praxí v Gastroenterologickém ústavu Nižnij Novgorod.

Přečtěte si více
Jak detekovat únik v potrubí v podzemí

Autor: Markissa (05.12.2014. 17. 23 v XNUMX:XNUMX)

I když jsem v té době nečetl žádné velmi chytré články na téma škodlivosti toho či onoho produktu, řídil jsem se spíše mým zdravým rozumem, ale skončili jsme téměř u stejného, ​​jak je uvedeno v citovaném článku. Do jejího roku jsem vařila polévky jen v zeleninovém vývaru a masovou konzervu jsme jedli zvlášť. Po roce nebo ještě blíže k roku a půl jsem začal vařit lehké polévky v kuřecím vývaru a používal jsem pouze kuřecí prsa. Druhý vývar. Ale po roce a půl se v jídle více uvolnila a občas jí mohla dát babiččinu polévku s prvním hovězím vývarem. Blíže ke dvěma letům jsem dokonce zkusila hrachovou polévku a (och, hrůza!) solyanku. V této době se již střeva dobře vyrovnávají se svými funkcemi, takže se nic hrozného neděje. Ale nejíme polévky často, pár dní v týdnu. Zbytek času je to nějaký druh guláše s masem a zeleninou nebo masem a cereáliemi.
Obecně, podle mého názoru, když budeme tak intenzivně studovat škodlivost a nezdravost toho či onoho produktu v naší současné realitě, tak co zbude na výživu dítěte? A dospělí také. Vývary se nedoporučují před třetí, mléko před druhou, nejezte vejce, zeleninu a ovoce s pesticidy, kukuřičná kaše má bůhví co v sobě, krupicovou kaši nemá vůbec smysl jíst, konzervy obsahují podle některých i nepěkné věci publikace. K jídlu tedy zbývá jen mateřské mléko a farmářské produkty, o jejichž neškodném pěstování máte jasnou představu.
Samozřejmě, že když je dítě hodně malé, do roku, je potřeba omezovat zjevné škodliviny, ale připadá mi, že adekvátní maminky svému kojeneckému guláši s kořením nebo polévce kharcho jako doplňkovou stravu stejně nedají. A zeleninová polévka na druhém postním vývaru blíže k roku nebo maso se zeleninou, zředěné pár lžičkami stejného vývaru ročně pro zpestření jídelníčku rozhodně neuškodí, přes všechny nevýhody a hororové příběhy takových články. Totéž platí pro mléčné kaše, krupici, vejce a notoricky známou nakládanou okurku, kterou dítě olizuje jednou za 2 měsíce.

Autor: Grafinya (05.12.2014. 15. 52 v XNUMX:XNUMX)

O předpokladech)) Můj syn MĚL alergii. Dítě bylo alergické přesně do jednoho roku, nebo dokonce do jednoho a půl roku, myslím. Měl jsem obavy. Byla jsem připravená ho krmit jen cuketou, jen aby nic nevylezlo. A když jsme na jaře dorazili na Kavkaz, měli jsme tam stejnou situaci))) Zkrátka neměl jsem čas se trápit. Pak jsem si odplivl a dovolil svým tchánům, aby mě krmili čímkoli, co považovali za nutné (v rozumných mezích): šašlikem, masem na želé, broskvovým kompotem (samozřejmě domácími broskvemi) a mrkvovou šťávou. V dubnu jsme byli u dětské lékařky, první co jsem slyšela bylo: kde máš alergii? No kdo ví kde. Buď pomohla změna klimatu, nebo horský vzduch, nebo byli krmeni špatnou potravou.

P.S. Má slova by se za žádných okolností neměla brát jako vodítko k akci!))) V tu chvíli jsem se s touto alergií prostě příliš rozčiloval))

autor: Opak (05.12.2014. 16. 05 v XNUMX:XNUMX)

A co teď? Existuje alergie nebo ne?

Dnes jsem se rozhodla cuketu naředit bramborami. Dítě má hroznou reakci. Teď držím dietu, budu jí muset na týden odstranit všechny doplňkové potraviny.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button